Γιόγκα στην εγκυμοσύνη: Στάσεις που πρετοιμάζουν το σώμα για τον τοκετό

  • Τι είναι η προγεννητική γιόγκα;
  • Ποια τα οφέλη της γιόγκα στην εγκυμοσύνη;
  • Στάσεις γιόγκα που προετοιμάζουν το σώμα για τον τοκετό.
Γιόγκα στην εγκυμοσύνη: Στάσεις που πρετοιμάζουν το σώμα για τον τοκετό

Η προγεννητική γιόγκα είναι ένα συγκεκριμένο είδος γιόγκα σχεδιασμένο για μέλλουσες μαμάδες. Οι στάσεις που περιλαμβάνει είναι συνήθως ελαφρώς τροποποιημένες στάσεις της κλασικής γιόγκα και έχουν ως στόχο να δυναμώσουν το σώμα κατά την εγκυμοσύνη και να προετοιμάσουν την έγκυο για το τοκετό.

Τα οφέλη της γιόγκα στην εγκυμοσύνη

Η συστηματική άσκηση προτείνεται από τους ειδικούς στην εγκυμοσύνη (κατόπιν φυσικά και συνεννόησης με τον γιατρό) και η γιόγκα είναι ένα από τα ωφέλιμα και ασφαλή είδη γυμναστική που μπορείτε να κάνετε.

H προγεννητική γιόγκα:

  • Δυναμώνει τους μύες του πυελικού εδάφους
  • Βοηθάει στην πιο γρήγορη ανάρρωση μετά τον τοκετό
  • Αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος
  • Μειώνει το στρες
  • Προετοιμάζει το σώμα για τον τοκετό
  • Μειώνει τον πόνο στην μέση

Εύκολες στάσεις γιόγκα που προετοιμάζουν το σώμα για τον τοκετό

Ο φυσιολογικός τοκετός είναι μία φυσική δραστηριότητα που απαιτεί που χρειάζεται δύναμη και αντοχή. Η προγεννητική γιόγκα μπορεί να σας βοηθήσει να έχετε έναν πιο εύκολο τοκετό, με λιγότερες επιπλοκές. Ας δούμε μερικές ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε.

Ο Πολεμιστής ΙΙ

Η συγκεκριμένη στάση δυναμώνει τα πόδια και ενισχύει την κυκλοφορία αίματος σε όλη τη λεκάνη. Τα δυνατά, γυμνασμένα πόδια συμβάλλουν στην καλύτερη ισορροπία τους τελευταίους μήνες της εγκυμοσύνης και βοηθούν στη διαδικασία του τοκετού.



H καρέκλα

Η στάση της καρέκλας δυναμώνει τους γλουτούς και τα πόδια. Εάν νιώθετε ότι δεν έχετε καλή ισορροπία μπορείτε να την τροποποιήσετε εκτείνοντας τα πόδια προς τα έξω από τους γοφούς.



Μισοφέγγαρο (Crescent Lunge)

Ιδανική στάση εάν αισθάνεστε τους γοφούς σας σφιγμένους. Η συγκεκριμένη στάση γυμνάζει τους γοφούς οι οποίοι βοηθούν στην υποστήριξη του σώματος κατά τη διάρκεια του τοκετού. Εάν νιώθετε ζάλη φέρνοντας τα χέρια πάνω από το κεφάλι, δοκιμάστε να κάνετε την άσκηση με τα χέρια πίσω από την πλάτη.



Τρίγωνο

Η στάση αυτή δυναμώνει τα πόδια, τη μέση και τη σπονδυλική στήλη. Eίναι ιδανική και για να ανακουφιστείτε από τον πόνο στην μέση που προκαλεί το αυξανόμενο βάρος του μωρού.



Στάση πλάγιας γωνίας

Μία ακόμα στάση που δυναμώνει τα πόδια και βοηθάει στην καλύτερη ισορροπία. «Μπορείτε να τροποποιήσετε αυτήν την στάση χρησιμοποιώντας μία καρέκλα ή έναν τοίχο για στήριξη» προτείνει η Aylin Guvenc, δασκάλα προγεννητικής γιόγκα και pilates.



Με πληροφορίες από verywellfamily.com

DPG Network
Δείτε επίσης