Ναυτία μετά το φαγητό: Πότε είναι πρώιμο σύμπτωμα της εγκυμοσύνης;

Έχετε ναυτίες μετά το φαγητό και αναρωτιέστε εάν είστε έγκυος; Ιδού τι πρέπει να γνωρίζετε.

Ναυτία μετά το φαγητό: Πότε είναι πρώιμο σύμπτωμα της εγκυμοσύνης;

Οι πρωινές ναυτίες είναι ένα σύνηθες σύμπτωμα της εγκυμοσύνης, με τρεις στις τέσσερις έγκυες να το βιώνουν σύμφωνα με έρευνες. Πριν όμως βεβαιωθείτε ότι είστε έγκυος, είναι πιθανό να έχετε ναυτίες κυρίως μετά τα γεύματά σας.

Οι ναυτίες μετά το φαγητό ωστόσο, δεν είναι το μόνο πρώιμο σύμπτωμα εγκυμοσύνης. Η κούραση, η κυκλοθυμία, το πρήξιμο στην κοιλιά είναι μερικά ακόμα και είναι πιθανό να έχετε όλα τα παραπάνω ή και κανένα από αυτά τις πρώτες εβδομάδες κύησης.

Ναυτία μετά το φαγητό: Πώς μοιάζει σε περίπτωση που είναι συμπτωμα εγκυμοσύνης

Σε περίπτωση που είστε έγκυος, η ναυτία θυμίζει αρκετά αυτήν που νιώθετε σε ένα αυτοκίνητο ή ένα πλοίο που κουνάει. Δηλαδή, ενώ μόλις έχετε φάει, θέλετε να κάνετε εμετό, χωρίς απαραίτητα όμως να κάνετε. Επίσης, δεν αποκλείεται να νιώθετε ναυτία και πείνα ή λιγούρα παράλληλα. Η κάθε γυναίκα μπορεί να εκδηλώσει το συγκεκριμένο σύμπτωμα διαφορετικά, κάτι που καθορίζεται από μία πληθώρα παραγόντων, όπως τα επίπεδα των ορμονών, την κούραση, το στρες ή την αδυναμία στο στομάχι.

Πότε είναι πιθανό να εμφανιστεί αυτό το σύμπτωμα;

Οι κλασικές πρωινές ναυτίες ξεκινούν συνήθως περίπου στην 6η εβδομάδα κύησης, ωστόσο είναι πιθανό να νιώσετε ναυτία κυρίως μετά το φαγητό ήδη αμέσως μετά τη σύλληψη, περίπου στην 3η εβδομάδα εγκυμοσύνης.

nautia egkymosyni

Τι προκαλεί τη ναυτία μετά το φαγητό;

Τα ακριβή αίτια δεν είναι γνωστά, ωστόσο οι ειδικοί πιστεύουν ότι παίζουν ρόλο διάφοροι παράγοντες όπως:

  • τα γονίδια
  • τα υψηλά επίπεδα hCG στο πρώτο τρίμηνο
  • τα υψηλά επίπεδα οιστρογόνων
  • η ευαισθησία στην όσφρηση
  • η κούραση και το άγχος
  • ο τρόπος που γίνεται η πέψη, καθώς οι αλλαγές στις ορμόνες χαλαρώνουν τους μύες της περιοχής
  • καούρες (συνήθως κάνουν την εμφάνισή τους μετά την 8η εβδομάδα κύησης)

Πώς θα αντιμετωπίσετε τις ναυτίες μετά το φαγητό;

Τρώτε μικρότερες ποσότητες και κάντε πιο συχνά γεύματα

Αντί για τρία μεγάλα γεύματα την ημέρα, προσπαθήστε να κάνετε έξι μικρότερα. Με ένα υπερπλήρες στομάχι είναι πιο πιθανό να νιώσετε ναυτία ή καούρα. Επιπλέον, με τα μικρά και συχνά γεύματα θα έχετε και τον μεταβολισμό σας σε εγρήγορση.

Δοκιμάστε να προσθέσετε λεμόνι και τζίντζερ στις συνταγές σας

Το λεμόνι και το τζίντζερ ανακουφίζουν από τη ναυτία και μπορείτε να τα εντάξετε στη διατροφή σας ακόμα και προληπτικά.

Πλύνετε τα δόντια σας αμέσως μετά το φαγητό

Ίσως σας φαίνεται περίεργο, όμως πλένοντας τα δόντια σας αμέσως μετά το γεύμα, θα εξαφανίσετε τη γεύση που σας έχει αφήσει και που ίσως επιδεινώσει τη ναυτία που νιώθετε. Για τον ίδιο λόγο καλό είναι να αποφεύγετε και τις έντονες μυρωδιές και γεύσεις.

nayties egkimosini diatrofi

Φάτε ένα ελαφρύ σνακ πριν κοιμηθείτε

Ιδανικά, ένα σνακ που θα συνδυάζει πρωτεΐνες και σύνθετους υδατάνθρακες για να "λειτουργεί" το στομάχι και τις βραδινές ώρες.

Δοκιμάστε τις σούπες

Οι σούπες είναι πιο ήπιες για το στομάχι και επιπλέον περιέχουν πληθώρα θρεπτικών συστατικών.

Πηγή: whattoexpect.com

DPG Network
Δείτε επίσης
© 2012-2022 Mothersblog.gr - All rights reserved