Πολύδυμη κύηση: Τι να τρώτε

Πολύδυμη κύηση: Τι να τρώτε

Τι να τρώει μια γυναίκα με πολύδυμη κύηση; 

Πολύδυμη κύηση: Τι να τρώτε

Αν περιμένετε δίδυμα ή περισσότερα μωράκια, ίσως να ανησυχείτε για το τι πρέπει να τρώτε κατά την εγκυμοσύνη σας και πόσο πρέπει να τρώτε για να έχετε μια υγιή κύηση και για να βοηθήσετε τα παιδιά σας να αναπτυχθούν σωστά.

Κάθε εγκυμοσύνη είναι διαφορετική και κάθε γυναίκα έχει διαφορετικές ανάγκες εκείνη την περίοδο. Αν και ο γιατρός σας είναι εκείνος που θα σας συμβουλέψει κατάλληλα για το τι πρέπει να κάνετε, τι να τρώτε και τι όχι, εμείς θα σας δώσουμε μερικές γενικές οδηγίες που θα σας βοηθήσουν κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας, ειδικά αν κυοφορείτε περισσότερα από ένα, μωρά.

Μια πολύδυμη κύηση χρειάζεται θερμίδες

polidimi kiisi diatrofi 2

Όπως αναφέρουν αρκετοί διατροφολόγοι, μια γυναίκα που περιμένει δύο ή και παραπάνω μωρά πρέπει να τρέφεται σωστά και να λαμβάνει όλες τις απαραίτητες θερμίδες που χρειάζεται εκείνη και τα μωρά της.

Είναι σημαντικό να τρώτε μικρά συχνά σνακ και να χρησιμοποιείτε πρωτεϊνικά ροφήματα έτσι ώστε να λαμβάνετε όλη την διατροφική αξία από τα μικρά γεύματά σας.

Μια ισορροπημένη διατροφή θα πρέπει να περιλαμβάνει καθημερινά:

  • Φρούτα και λαχανικά, φρέσκα ή κατεψυγμένα, σε χυμό, σε σαλάτες και σε όποια μορφή είναι εφικτό. Θα πρέπει μια έγκυος να καταναλώνει τουλάχιστον 5 μερίδες την ημέρα.
  • Τροφές με άμυλο όπως πατάτες, προϊόντα ολικής άλεσης, ρύζι, μακαρόνια και ψωμί.
  • Τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες, όπως άπαχο, καλά μαγειρεμένο κρέας, ψάρι, αυγά και όσπρια. Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε τουλάχιστον δύο μερίδες ψαριού την εβδομάδα στο πρόγραμμά σας, συμπεριλαμβανομένων των λιπαρών ψαριών.
  • Γαλακτοκομικά προϊόντα όπως γάλα, τυρί και γιαούρτι που περιέχουν κάλιο.

Επίσης, χρειάζεστε ιώδιο στη διατροφή σας για να βοηθήσετε την ανάπτυξη του μωρού σας. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα και κάποια ψάρια όπως ο μπακαλιάρος, είναι καλές πηγές ιωδίου.

Διαβάστε επίσης

Εγκυμοσύνη και διατροφή: Ποια είναι τα οφέλη του μελιού για την έγκυο;

Εγκυμοσύνη και διατροφή: Τι μπορεί να τρώει η έγκυος ανά τρίμηνο

Εγκυμοσύνη και διατροφή: Ποια καλοκαιρινά φρούτα να προτιμήσετε

Το καλαμπόκι στη διατροφή της εγκύου - Ποια τα οφέλη

119.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Harry Potter Hogwarts Clock Tower (75948)
109.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Creator Volkswagen Beetle (10252)
11.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο Λοττο αντικείμενα σπιτιού
19.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Μπλα μπλα μπλα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Όταν ο παππούς και η γιαγιά κάνουν babysitting το καλοκαίρι

Όταν ο παππούς και η γιαγιά κάνουν babysitting το καλοκαίρι

Χρήσιμες συμβουλές για να περάσουν όλοι καλά και να μην υπάρχουν γκρίνιες.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Vintage και ρετρό ιδέες για τη διακόσμηση βρεφικού δωματίου

Vintage και ρετρό ιδέες για τη διακόσμηση βρεφικού δωματίου

Vintage βρεφικά δωμάτια που θα σας εμπνεύσουν.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Γιατί τα μωρά του Αυγούστου είναι ξεχωριστά

Γιατί τα μωρά του Αυγούστου είναι ξεχωριστά

Συναρπαστικά πράγματα που δεν έχετε ακούσει ποτέ για τα παιδιά του Αυγούστου
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Health Line: Τι είναι τα tantrums; Πώς να το διαχειριστούν οι γονείς;

Health Line: Τι είναι τα tantrums; Πώς να το διαχειριστούν οι γονείς;

Τι είναι τα tantrums ή αλλιώς παιδικά ξεσπάσματα;
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved