Ασκήσεις που δεν μπορείτε να κάνετε στην εγκυμοσύνη

Ασκήσεις που δεν μπορείτε να κάνετε στην εγκυμοσύνη

Γυμναστική στην εγκυμοσύνη: Όλα όσα πρέπει να αποφύγετε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Ασκήσεις που δεν μπορείτε να κάνετε στην εγκυμοσύνη

Πολλές είναι εκείνες οι γυναίκες που αναρωτιούνται αν μπορούν να κάνουν γυμναστική ή να συνεχίζουν να γυμνάζονται κατά τη διάρκεια της κύησής τους.

Η γυμναστική επιτρέπεται αλλά με μέτρο

Μετά την 16η εβδομάδα της κύησης, καλό είναι να αποφεύγεται η άσκηση σε ύπτια θέση, διότι, στη στάση αυτή, η αυξημένη σε μέγεθος μήτρα ασκεί πίεση σε μεγάλα αγγεία της κοιλιάς και μπορεί να προκληθούν τάσεις λιποθυμίας.

Αν δε έχετε γυμναστεί ποτέ στη ζωή σας, δεν είναι ανάγκη να γίνετε πρωταθλήτριες κατά τη διάρκεια της κύησης… Ξεκινήστε με ήπιες ασκήσεις. Μπορείτε να αρχίσετε ακόμα και με μόνον 5 λεπτά ημερησίως και να προσθέτετε 5 λεπτά κάθε εβδομάδα, μέχρι να φθάσετε τα 30 λεπτά ημερησίως.

Η γυμναστική δεν ξεκινάει, αλλά ούτε και διακόπτεται απότομα και αυτό ισχύει τόσο για την εγκυμοσύνη, όσο και εκτός αυτής. Απαραίτητο μέρος οποιουδήποτε προγράμματος είναι τόσο η προθέρμανση, όσο και η λεγόμενη «αποθεραπεία», η άσκηση δηλαδή σε χαλαρό ρυθμό, μετά το τέλος των ασκήσεων.

Φροντίστε πάντα να μην πιέζετε τον εαυτό σας και να μην λαχανιάζετε κατά τη διάρκεια της γυμναστικής. Μην το παρακάνετε λοιπόν.

askiseis pou apagoreuontai stin egkimosini 3

Τι αποφεύγετε:

Το τρέξιμο ή το τζόκινγκ που επιβαρύνουν την περιοχή του πυελικού εδάφους και γύρω από τη μήτρα, ειδικά κατά το τρίτο τρίμηνο οπού ήδη υπάρχει συσσωρευμένη πίεση.

Οποιαδήποτε άσκηση απαιτεί να ξαπλώσετε ανάσκελα με σηκωμένα τα πόδια: Η στάση αυτή μπορεί να διακόψει την παροχή αίματος στο έμβρυο. Πάντα να έχετε υψωμένο το κεφάλι σας σε ένα μαξιλάρι.

Μάζεμα και τέντωμα των ποδιών, μπορεί να προκαλέσει πολύ γρήγορα άνοδο της πίεσης.

Ιππασία, σκι στο χιόνι και σκι στο νερό, για να απαριθμήσουμε μερικά απ΄ όλα αθλήματα όπου διατρέχετε τον κίνδυνο να πέσετε και να τραυματίσετε την κοιλιακή σας χώρα.

askiseis pou apagoreuontai stin egkimosini 4

Οποιαδήποτε έντονη άσκηση αυξάνει υπερβολικά την πίεσή σας και τη θερμοκρασία του σώματός σας, γεγονός επιζήμιο για έμβρυο.

Αποφεύγετε τις διατάσεις: Η εγκυμοσύνη απελευθερώνει χαλαρωτικές ορμόνες που τείνουν να μαλακώσουν τους συνδέσμους. Έτσι, αν καταβάλλετε μεγαλύτερη προσπάθεια απ' ό,τι συνήθως, μπορεί να κάνετε υπερέκταση.

Διαβάστε επίσης

Ποια είναι η καλύτερη γυμναστική την περίοδο της εγκυμοσύνης (vids)

Εγκυμοσύνη: Ασκήσεις γυμναστικής στο σπίτι ανάλογα με το τρίμηνο κύησης

Oι πέντε καλύτερες ασκήσεις γυμναστικής στην εγκυμοσύνη

Γυμναστική στην εγκυμοσύνη: Τι είδους ασκήσεις μπορείτε να κάνετε (vid)

119.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Harry Potter Hogwarts Clock Tower (75948)
109.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Creator Volkswagen Beetle (10252)
11.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο Λοττο αντικείμενα σπιτιού
19.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Μπλα μπλα μπλα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Προτάσεις για το Σαββατοκύριακο - Τι μπορείτε να κάνετε με τα παιδιά;

Προτάσεις για το Σαββατοκύριακο - Τι μπορείτε να κάνετε με τα παιδιά;

Χειροτεχνίες, πειράματα και πολλά πολλά ακόμα. 
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μωρά στον ήλιο: Πώς θα φροντίσεις βρέφη, νήπια και παιδιά στην παραλία αλλά και στο σπίτι

Μωρά στον ήλιο: Πώς θα φροντίσεις βρέφη, νήπια και παιδιά στην παραλία αλλά και στο σπίτι

Το παιδί σου δεν θα πάψει ποτέ να είναι το μωρό σου……
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
5 τρόποι για να κάνεις το καθημερινό μπανάκι του μωρού σου να μοιάζει με γιορτή

5 τρόποι για να κάνεις το καθημερινό μπανάκι του μωρού σου να μοιάζει με γιορτή

Είναι η ώρα της ημέρας που απολαμβάνετε και οι δύο περισσότερο από…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Διακοπές με το έφηβο παιδί σας: Τα πιο συχνά προβλήματα

Διακοπές με το έφηβο παιδί σας: Τα πιο συχνά προβλήματα

Οι καλοκαιρινές διακοπές με παιδιά στην εφηβεία δεν είναι πάντα εύκολες.
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved