Φρούτα στη διατροφή της εγκύου: Ποια είναι τα πιο ωφέλιμα;

Φρούτα στη διατροφή της εγκύου: Ποια είναι τα πιο ωφέλιμα;

Ποια φρούτα του χειμώνα να προτιμήσετε στην εγκυμοσύνη και ποια τα οφέλη του κάθενός;

Φρούτα στη διατροφή της εγκύου: Ποια είναι τα πιο ωφέλιμα;

Η ισορροπημένη διατροφή είναι το Α και το Ω την περίοδο της εγκυμοσύνης. Μέσω των τροφών που καταναλώνετε καθημερινά προσλαμβάνετε όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε εσείς και το μωρό σας.

Ως γνωστόν, ισορροπημένη διατροφή χωρίς φρούτα, δεν γίνεται. Τα φρούτα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και το κάθε ένα περιέχει πολύτιμα θρεπτικά συστατικά που ωφελούν την υγεία της μέλλουσας μαμάς και την ομαλή εξέλιξη της εγκυμοσύνης.

Τα φρούτα είναι πάντα καλύτερο να καταναλώνονται στην εποχή τους. Ποια είναι λοιπόν τα πιο ωφέλιμα "χειμωνιάτικα" φρούτα που ενδείκνυνται για τη διατροφή της εγκύου. Ας δούμε παρακάτω.

Πορτοκάλι

Τα πορτοκάλια θεωρούνται χειμερινό φρούτο, τα βρίσκουμε όμως και κάθε άλλη εποχή. Είναι πλούσια σε βιταμίνη C η οποία είναι πολύ σημαντική για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος. Επίσης, τα πορτοκάλια έχουν λίγες θερμίδες και υψηλή περιεκτικότητα σε νερό.

Αχλάδι

Τα αχλάδια περιέχουν φυτικές ίνες οι οποίες συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας, ένα σύνηθες σύμπτωμα της εγκυμοσύνης. Επίσης, είναι πλούσια σε κάλο και φυλλικό οξύ, θρεπτικά συστατικά αναγκαία την ιδιαίτερη αυτή περίοδο.

Ρόδι

Το ρόδι είναι ένα φρούτο με πολλά οφέλη για τον οργανισμό. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη Κ, ασβέστιο, σίδηρο και η κατανάλωσή του ενδυναμώνει τα οστά της μαμάς και του εμβρύου.

Αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι επίσης ένα από τα πιο ωφέλιμα φρούτα. Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε καλά λιπαρά, βιταμίνες C, E και K, καθώς και σε φυτικές ίνες. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε σε πληθώρα συνταγών για σνακ αλλά και φαγητά.

Μπανάνα

Η μπανάνα είναι περισσότερο γνωστή για την περιεκτικότητά της σε κάλιο. Εκτός αυτού όμως, το συγκεκριμένο φρούτο συμβάλλει στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας και την ομαλή λειτουργία του εντέρου.

Μήλο

Το μήλο είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α και C και η κατανάλωσή του συμβάλλει σε έναν υγιή και "γερό" οργανισμό.

Διαβάστε επίσης

Εξάντληση στην εγκυμοσύνη: Πώς θα την αντιμετωπίσετε;

Άσθμα στην εγκυμοσύνη: Τι πρέπει να προσέξετε

Δίδυμη κύηση: Πόσες παραπάνω θερμίδες πρέπει να καταναλώνετε την ημέρα;

119.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Harry Potter Hogwarts Clock Tower (75948)
109.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
LEGO Creator Volkswagen Beetle (10252)
11.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο Λοττο αντικείμενα σπιτιού
19.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Επιτραπέζιο 'Μπλα μπλα μπλα'
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
H περιέργεια των παιδιών είναι ένδειξη της ανάπτυξής τους

H περιέργεια των παιδιών είναι ένδειξη της ανάπτυξής τους

Πώς ωφελεί η περιέργεια την ανάπτυξη των παιδιών;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Πώς θα καταλάβετε ότι το παιδί σας έχει τοξικούς φίλους

Πώς θα καταλάβετε ότι το παιδί σας έχει τοξικούς φίλους

Τι είναι οι τοξικές φιλίες.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Οι πιο εντυπωσιακές τούρτες γενεθλίων για κορίτσια με ζαχαρόπαστα (εικόνες)

Οι πιο εντυπωσιακές τούρτες γενεθλίων για κορίτσια με ζαχαρόπαστα (εικόνες)

Απίθανες τούρτες γενεθλίων για κορίτσια με ζαχαρόπαστα.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Εγκυμοσύνη και διατροφή: Τι μπορεί να τρώει η έγκυος ανά τρίμηνο

Εγκυμοσύνη και διατροφή: Τι μπορεί να τρώει η έγκυος ανά τρίμηνο

Τι πρέπει να περιλαμβάνει η διατροφή της εγκύου σε όλη τη διάρκεια της…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Τα πάντα για τον Αυτισμό

©2012-2021 Mothersblog.gr - All rights reserved