Τα καλοκαιρινά φρούτα… θησαυρός στο καθημερινό διατροφολόγιο του παιδιού!

Τα καλοκαιρινά φρούτα… θησαυρός στο καθημερινό διατροφολόγιο του παιδιού!

Το καλοκαίρι είναι η εποχή όπου έχουμε πληθώρα φρέσκων φρούτων, που πρέπει απαραιτήτων να προσθέτουμε καθημερινά στο διατροφολόγιο του παιδιού μας!

Τα καλοκαιρινά φρούτα… θησαυρός στο καθημερινό διατροφολόγιο του παιδιού!

Εξάλλου είναι πειρασμός... τόσο τα χρώματα όσο και η γλυκιά τους γεύση σίγουρα θα βοηθήσουν ώστε να γίνει η αγαπημένη διατροφική τους συνήθεια! Πάμε λοιπόν να δούμε αναλυτικά τη θρεπτική αξία των καλοκαιριών φρούτων!

- ΡΟΔΑΚΙΝΑ: Φρούτο σαρκώδες με μέτρια περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες που δίνει 37 θερμίδες / 100 γρ, 9.1 γρ υδατάνθρακες και 86.2 γρ νερό, 1.4 γρ φυτικές ίνες. Πλούσιο σε βιταμίνες (κυρίως C) αλλά και ιχνοστοιχεία.
- ΒΕΡΙΚΟΚΑ: Δίνει 28 θερμίδες / 100 γρ, 6.7 γρ υδατάνθρακες και 86.6 γρ νερό, 2.1 γρ φυτικές ίνες. Είναι πλούσιο σε κάλιο, ασβέστιο και ρετινόλη-βιταμίνη Α. Το χνούδι του στη φλούδα του είναι για πολλούς αιτία δυσανεξίας και για αυτό το αποφεύγουν. Πολύ καλό σε ωμή αλλά και ξερή μορφή για την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.
- ΚΕΡΑΣΙΑ: Δίνουν 47 θερμίδες / 100 γρ, 11.9 γρ υδατάνθρακες και 81,5 γρ νερό, 1,7 γρ φυτικές ίνες. Είναι μέτρια σε ασβέστιο και κάλιο.
- ΣΥΚΑ: Δίνουν 41 θερμίδες / 100 γρ, 9.5 γρ υδατάνθρακες και 84.6 γρ νερό, 2.5 γρ φυτικές ίνες. Είναι φρούτο πολύ πλούσιο σε φυτικές ίνες και για αυτό και συστήνονται σε άτομα με κακή λειτουργία εντέρου. Καταναλώνονται ωμά αλλά και αποξηραμένα και έχουν ιδιαίτερα γλυκιά γεύση.
- ΝΕΚΤΑΡΙΝΙΑ: δίνει 50 θερμίδες / 100 γρ, 12.4 γρ υδατάνθρακες και 80.2 γρ νερό, 2.5 γρ φυτικές ίνες. Το κύριο διατροφικό στοιχείο που δίνει είναι οι φυτικές ίνες οπότε είναι ένα φρούτο ιδιαίτερα καλό για την αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.
- ΣΤΑΦΥΛΙΑ: Δίνουν 63 θερμίδες / 100 γρ, 16.1 γρ υδατάνθρακες και 79.3 γρ νερό, 0.9 γρ φυτικές ίνες. Φρούτο που έχει ωραία γεύση και φανατικούς οπαδούς. Θέλει προσοχή η ποσότητα αφού ισοδύναμο φρούτου είναι 10-12 ρόγες!
- ΚΑΡΠΟΥΖΙ: Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε καροτενοειδή, βιταμίνες Α και C που έχουν ισχυρή αντιοξειδωτική δράση.
- ΠEΠONI: Εξαιρετική πηγή β καροτενίου και επομένως βιταμίνης Α που προστατεύει την όραση. Επίσης, το πεπόνι είναι καλή πηγή βιταμίνης C, βιταμίνης που προστατεύει το ανοσοποιητικό σύστημα

24.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΠΟΤΑΚΙΑ
69.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΜΠΟΤΑΚΙΑ
36.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βιβλίο Κουκλόσπιτο - The Tiny Dollhouse
16.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Παιδική φόρμα
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μαγνήσιο: Γιατί είναι σημαντικό στην εγκυμοσύνη;

Μαγνήσιο: Γιατί είναι σημαντικό στην εγκυμοσύνη;

Μαγνήσιο στην εγκυμοσύνη: Γιατί είναι απαραίτητο; Τι προσφέρει σε μια εγκυμονούσα;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
«Πιστεύω θα ήμουν καλύτερη μητέρα αν δεν θύμωνα τόσο συχνά»

«Πιστεύω θα ήμουν καλύτερη μητέρα αν δεν θύμωνα τόσο συχνά»

Η μητρότητα δημιουργεί καθημερινό άγχος, η έκφραση δε του θυμού είναι απαραίτητη…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ενδεικτικό ημερήσιο διαιτολόγιο για μωρό ενός έτους

Ενδεικτικό ημερήσιο διαιτολόγιο για μωρό ενός έτους

«Τι μπορεί να τρώει ένα μωρό ενός έτους;».
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αυτά τα παιδιά δεν είναι… συνηθισμένα, είναι οι μικροί μας ήρωες!

Αυτά τα παιδιά δεν είναι… συνηθισμένα, είναι οι μικροί μας ήρωες!

Ο Παναγιώτης είναι μόλις 11 ετών, όσο ακριβώς και ο μεγάλος μου…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης