Προσοχή τι δίνετε για πρωινό στα παιδιά

Προσοχή τι δίνετε για πρωινό στα παιδιά

Η αξία του πρωινού στα παιδιά, και όχι μόνο, είναι γνωστή. Αυξάνει την αντίληψή τους, την επίδοσή τους στο σχολείο, την ικανότητα συγκέντρωσης ενώ ενισχύει το ανοσοποιητικό τους σύστημα και βοηθά στον έλεγχο του βάρους τους!

Προσοχή τι δίνετε για πρωινό στα παιδιά

Αρκεί το πρωινό να είναι υγιεινό και θρεπτικό. Και αυτό γιατί, σύμφωνα με μία νέα έρευνα του βρετανικού κυβερνητικού οργανισμού Public Health England (PHE), τα παιδιά, και ειδικά τα μικρότερης ηλικίας, καταναλώνουν τη μισή ζάχαρη της ημέρας στο πρωινό! Ειδικότερα, όπως προέκυψε από την έρευνα που διεξήχθη σε 1.000 οικογένειες, τα μικρά παιδιά είχαν φάει τρεις κύβους ζάχαρη ( περίπου11 γραμμάρια) που προερχόταν κυρίως από τα δημητριακά πρωινού, τα φρουτοποτά και τα άλλα ροφήματα και τις φέτες με βούτυρο με μαρμελάδα ή κάτι άλλο.

«Τα παιδιά τρώνε υπερβολικά πολλή ζάχαρη και αρχίζουν την κατανάλωση πριν από το πρώτο μάθημα της ημέρας», δήλωσε η επικεφαλής διαιτολόγος του PHE δρ Alison Tedstone, τονίζοντας ότι είναι σημαντικό για τα παιδιά να ξεκινούν την ημέρα τους με ένα καλό πρωινό, όχι όμως με τόση ζάχαρη.

Οι ειδικοί του οργανισμού, συνιστούν ότι η μέγιστη συνιστώμενη ποσότητα ζάχαρης για παιδιά ηλικία 4-6 ετών είναι πέντε κύβοι (ή 18 γραμμάρια) την ημέρα και για τα παιδιά ηλικίας 7-10 ετών είναι έξι κύβοι (ή 22 γραμμάρια). Όμως, όπως έδειξε η έρευνα, η μέση ημερήσια κατανάλωση είναι τριπλάσια!

Ποιο όμως μπορεί να είναι ένα σωστό πρωινό;
Το μυστικό για ένα καλό πρωινό, που θα συμβάλει στην ανάπτυξη των παιδιών κρύβεται στην ποιότητά του. Προτιμήστε να φτιάξετε κάτι στο παιδί σας και αποφύγετε να πάρετε κάτι έτοιμο από έξω. Ένα σωστό πρωινό για ένα παιδί, μπορεί να περιλαμβάνει ένα ποτήρι γάλα ή γιαούρτι, φρέσκο χυμό, μία φέτα ψωμί με μέλι -μαρμελάδα και λίγο βούτυρο, φρούτα, ή ένα κομμάτι σπιτικό κέικ.

Και μην ξεχνάτε:
• Το ψωμί ολικής άλεσης, οι φρυγανιές και τα δημητριακά παρέχουν την ενέργεια που χρειάζεται το σώμα το πρωί.
• Το γάλα και τα άλλα γαλακτοκομικά κάνουν πολύ καλό στην ανάπτυξη του σώματος και των οστών .
• Χρησιμοποιήστε ένα μπλέντερ για να αναμείξετε γάλα και φρούτα σε ένα smoothie που αποτελεί ένα εύκολο και γρήγορο γεύμα με πολλά οφέλη.

24.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΠΟΤΑΚΙΑ
69.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΜΠΟΤΑΚΙΑ
36.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βιβλίο Κουκλόσπιτο - The Tiny Dollhouse
16.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Παιδική φόρμα
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μαγνήσιο: Γιατί είναι σημαντικό στην εγκυμοσύνη;

Μαγνήσιο: Γιατί είναι σημαντικό στην εγκυμοσύνη;

Μαγνήσιο στην εγκυμοσύνη: Γιατί είναι απαραίτητο; Τι προσφέρει σε μια εγκυμονούσα;
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
«Πιστεύω θα ήμουν καλύτερη μητέρα αν δεν θύμωνα τόσο συχνά»

«Πιστεύω θα ήμουν καλύτερη μητέρα αν δεν θύμωνα τόσο συχνά»

Η μητρότητα δημιουργεί καθημερινό άγχος, η έκφραση δε του θυμού είναι απαραίτητη…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Ενδεικτικό ημερήσιο διαιτολόγιο για μωρό ενός έτους

Ενδεικτικό ημερήσιο διαιτολόγιο για μωρό ενός έτους

«Τι μπορεί να τρώει ένα μωρό ενός έτους;».
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αυτά τα παιδιά δεν είναι… συνηθισμένα, είναι οι μικροί μας ήρωες!

Αυτά τα παιδιά δεν είναι… συνηθισμένα, είναι οι μικροί μας ήρωες!

Ο Παναγιώτης είναι μόλις 11 ετών, όσο ακριβώς και ο μεγάλος μου…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης