Η νέα χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που είδαν πάνω από το 8 εκατομμύρια χρήστες στο διαδίκτυο (vid)

Η δίλεπτη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που κάνει το γύρο του διαδικτύου, με επίκεντρο τον 7χρονο Joe που φοβάται τα «τέρατα».

Η νέα χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που είδαν πάνω από το 8 εκατομμύρια χρήστες στο διαδίκτυο (vid)

Η εταιρία John Lewis δημιούργησε την πιο όμορφη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση, κάνοντάς τους χρήστες του διαδικτύου να τη λατρέψουν και να την κάνουν viral.

Στο You Tube, την έχουν δει πάνω από 8.000.000 χρήστες. Μάλιστα οι περισσότεροι από αυτούς, ανυπομονούσαν να δουν το διαφημιστικό σποτάκι της εταιρίας για το 2017.

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης Frenchman Michel Gondry, βρίσκεται πίσω από τη σκηνοθεσία και το σενάριο της διαφήμισης. Όπως ανέφερε σε συνέντευξή του, πήρε στον ίδιο και την ομάδα του 11 μήνες για να την υλοποιήσουν.

«Μόλις είπα στη σύντροφό μου ότι ανέλαβα να ετοιμάσω την επόμενη διαφήμιση της John Lewis, μου είπε ότι θα πρέπει να θυμάμαι, ότι η διαφήμιση θα πρέπει να κάνει τον κόσμο να κλάψει, όπως όλες οι παλαιότερες διαφημίσεις του. Λίγο πριν βγει στη δημοσιότητα, της έδειξα το διαφημιστικό σποτάκι και δάκρυσε!».

diafimistiko spota 2

Ο μικρός Joe γίνεται φίλος με τον Moz, το «τέρας» που κοιμάται κάτω από το κρεβάτι του και που τα βράδια ταράζει τον ύπνο του, κρατώντας τον ξύπνιο.

Στην ιστορία ο Joe, δεν μπορεί να κοιμηθεί μέχρι που ο Moz, κάνει έναν αστείο ήχο. Οι δυο τους γίνονται φίλοι, παίζουν και ξενυχτούν μαζί. Κάτι που κάνει τον 7χρονο να μένει ξύπνιος όλη νύχτα και να κοιμάται και να είναι κουρασμένος και εξαντλημένος τη μέρα.

diafimistiko spota 3

Το γράμμα στον Άγιο Βασίλη όμως θα τα αλλάξει όλα.

Δείτε τη συνέχεια της ιστορίας στο βίντεο που ακολουθεί.

© 2012-2024 Mothersblog.gr - All rights reserved