Εύκολες ασκήσεις κοιλιακών για επίπεδη κοιλιά μετά την εγκυμοσύνη!

Εύκολες ασκήσεις κοιλιακών για επίπεδη κοιλιά μετά την εγκυμοσύνη!

Οι μήνες τις εγκυμοσύνης τελείωσαν, το μωράκι σας ήρθε στον κόσμο και σιγά σιγά, ενώ απολαμβάνετε τη μητρότητα, αρχίζετε να σκέφτεστε πως θα βρείτε την παλιά σας φόρμα.

Εύκολες ασκήσεις κοιλιακών για επίπεδη κοιλιά μετά την εγκυμοσύνη!

Πρώτα από όλα, μία «νέα» μαμά δεν μπορεί να ξεκινήσει τη γυμναστική όποτε θέλει. Το καλύτερο είναι να συμβουλευτείτε το γυναικολόγο σας, καθώς εξαρτάται από το αν προηγήθηκε φυσιολογικός τοκετός ή καισαρική, από το αν κάνατε γυμναστική στην περίοδο της εγκυμοσύνης και από πολλούς άλλους παράγοντες. Συνήθως όμως, οι γυναίκες μπορούν να ξεκινήσουν την άσκηση, τέσσερις με έξι εβδομάδες μετά τον τοκετό.

Μετά την εγκυμοσύνη, οι ιστοί σας είναι κουρασμένοι και οι μυς σας έχουν χαλαρώσει. Η περιοχή της κοιλιάς πιθανότατα είναι το σημείο που εντοπίζετε τα περισσότερα παραπανίσια κιλά και είναι λογικό να θέλετε να ξεκινήσετε τους κοιλιακούς. Προσοχή όμως! Αρκετά συχνά η εγκυμοσύνη προκαλεί διαχωρισμό των κοιλιακών και ίσως το σώμα σας δεν είναι έτοιμο. Για να ξέρετε πότε μπορείτε να ξεκινήσετε τις ασκήσεις κοιλιακών ξαπλώστε ανάσκελα σε ένα μαλακό έδαφος, τοποθετήστε τα τρία σας δάκτυλα ενωμένα λίγο πιο κάτω από τον ομφαλό σας και πιέστε τα ελαφριά μέσα. Με τα δάκτυλα σας εκεί, προσπαθήστε να ανασηκώσετε τους ώμους σας από το έδαφος και τον αυχένα σας. Θα νιώσετε τους κοιλιακούς σας να κλείνουν και να αγκαλιάζουν τα δάκτυλά σας. Αν το κενό είναι μεγαλύτερο από 2 δάκτυλά καλό είναι να περιμένουμε για λίγες εβδομάδες ακόμα. Αν τα 2 σας δάκτυλα πιέζονται από τους κοιλιακούς σας, τότε είστε έτοιμες! Ξεκινήστε λοιπόν!

• Για διευκόλυνσή σας μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μία τραμπάλα κοιλιακών. Το συγκεκριμένο όργανο επικεντρώνει την ένταση των ασκήσεων στους κοιλιακούς και ταυτόχρονα στηρίζει τον αυχένα. Έτσι δεν επιβαρύνει του αυχενικούς σπονδύλους.

• Ξαπλώστε ανάσκελα, βάλτε το κεφάλι σας στο ειδικό μαξιλαράκι της τραμπάλας και τα χέρια στην μπάρα που βρίσκεται από πάνω σας.

• Ανασηκωθείτε ελαφρά και η τραμπάλα κοιλιακών θα ακολουθεί τις κινήσεις σας, φροντίζοντας το σώμα να παραμένει σε σωστή θέση.

• Για να μην ταλαιπωρήσετε το σώμα σας και τραυματίσετε τους μυς σας, καλό είναι στην αρχή να κάνετε την άσκηση με μέτρο. Αρκεστείτε σε δύο σετ των δέκα ή δεκαπέντε ανάλογα με την αντοχή σας και όσο περνάνε οι εβδομάδες μπορείτε να ενισχύσετε την άσκηση.

Ακολουθήστε πιστά αυτό το πρόγραμμα και συνδυασμό με σωστή διατροφή, σύντομα η κοιλιά σας θα είναι όπως παλιά! Μην ξεχνάτε όμως ότι τα αποτελέσματα δε θα έρθουν από τη μία μέρα στην άλλη. Χρειάζεται επιμονή και υπομονή!

59.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Παλτώ μονόχρωμο με γουνάκι
39.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Παιδικά αθλητικά παπούτσια Puma
44.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Zenit Ξύλινο κουκλόσπιτο Κάστρο
86.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Κουκλόσπιτο Το σπίτι με τα χρώματα
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τροφές για γονιμότητα: 5 τροφές που δεν πρέπει να λείπουν από διατροφολόγιό σας

Τροφές για γονιμότητα: 5 τροφές που δεν πρέπει να λείπουν από διατροφολόγιό σας

Κι όμως, υπάρχουν τροφές που μπορούν να ενισχύσουν τη γονιμότητά σας.
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τι να κάνετε όταν το 2χρονο παιδί σας δεν θέλει να κοιμηθεί

Τι να κάνετε όταν το 2χρονο παιδί σας δεν θέλει να κοιμηθεί

'Ενα παιδί πρέπει να κοιμάται γύρω στις 13 ώρες κάθε μέρα κατά…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Αυτό και αν είναι έκπληξη! Θα γίνουν ξανά γονείς-Τα νέα ανακοίνωσαν πριν λίγες ώρες στο Instagram

Αυτό και αν είναι έκπληξη! Θα γίνουν ξανά γονείς-Τα νέα ανακοίνωσαν πριν λίγες ώρες στο Instagram

Τα νέα ανακοίνωσε η κόρη τους μέσα από το παρακάτω βίντεο!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Nicky Hilton: Φωτογραφίες από το baby shower υπερπαραγωγή

Nicky Hilton: Φωτογραφίες από το baby shower υπερπαραγωγή

Πριν μερικές ώρες η ίδια και η αδερφή της, δημοσίευσαν φωτογραφίες στα…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

«Τι να μαγειρέψω σήμερα;» Εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής από το Mothersblog.gr
× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης