'Εξι τρόποι για να αποκτήσετε σταθερό βάρος και να μην ξανακάνετε δίαιτα

'Εξι τρόποι για να αποκτήσετε σταθερό βάρος και να μην ξανακάνετε δίαιτα

Αν δεν κάνετε δίαιτα αυτή την εποχή, μάλλον ανήκετε στην μειοψηφία. Γιατί σε όποια παρέα κι αν βρεθούμε ακούμε την κλασική φράση «δεν τρώω, κάνω δίαιτα» ή « προσέχω τη διατροφή μου».

'Εξι τρόποι για να αποκτήσετε σταθερό βάρος και να μην ξανακάνετε δίαιτα

Η δίαιτα έχει γίνει κανόνας στην κοινωνία μας. Γινόμαστε πιο υγιείς και πιο λεπτοί; Μάθαμε κάτι μέσα από αυτή την εμπειρία;

«Απολύτως τίποτα. Αντίθετα, γινόμαστε πιο απελπισμένοι, πιο τρελοί και πιο εμμονικοί με τα τρόφιμα, την απώλεια βάρους και το τέλειο σώμα» αναφέρει σε συνέντευξή της στο praktoreio-ygeias.gr του ΑΠΕ-ΜΠΕ, η δρ. Ελένη Παπαγιαννίδου, κλινική διαιτολόγος- διατροφολόγος.

Σημειώνει ότι «η "δίαιτα" είναι μια γρήγορη λύση. Είναι ουσιαστικά μία επιδερμική λύση σε ένα χρόνιο πρόβλημα, που συχνά κρύβονται ορμονικές ανισορροπίες και ανεπάρκειες νευροδιαβιβαστών. Επίσης, η δίαιτα έχει ημερομηνία λήξης. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που οι περισσότεροι ξαναπαίρνουν το βάρος που έχασαν, γιατί απλά επιστρέφουν στον παλιό τρόπο διατροφής τους».

Πώς μπορούμε λοιπόν να μεταβούμε από τη νοοτροπία της «δίαιτας» στον «τρόπο που τρώμε;»

Η κ. Παπαγιαννίδου υπογραμμίζει ότι αν το θέλετε πραγματικά υπάρχουν 6 βήματα που θα σας βοηθήσουν να κάνετε αυτή την μετάβαση:

1.Βρίσκουμε ποια είναι η σωστή ποσότητα υδατανθράκων για εμάς

Η ιδέα της μείωσης των υδατανθράκων βασίζεται στο να καταλάβετε ποια ποσότητα υδατανθράκων είναι ιδανική για τον καθένα. Είναι αυτή που μας δίνει την καλύτερη δυνατή ενέργεια, την πιο χαμηλή πείνα, το χαμηλότερο βιώσιμο βάρος και την πιο σταθερή γλυκόζη στο αίμα.Η ιδανική ποσότητα υδατανθράκων είναι διαφορετική για κάθε άτομο.Μόλις το βρούμε και διαπιστώσουμε πόσο καλά νιώθουμε όταν τρώμε τη σωστή ποσότητα υδατανθράκων για το σώμα μας (και πόσο χάλια όταν τρώμε την λάθος ποσότητα), θα μας είναι πιο εύκολο να το προσεγγίσουμε ως «τρόπο διατροφής» και όχι ως «δίαιτα».

2.Κάνουμε την υγεία μας προτεραιότητα

Αν είχαμε δυσανεξία στη γλουτένη, θα μαθαίναμε να ζούμε χωρίς αυτήν. Στα εστιατόρια, θα συνηθίζαμε να αγνοούμε το ψωμί, θα ζητούσαμε να μη μας βάλουν κρουτόν, δεν θα παραγγέλναμε ζυμαρικά κλπ. Φυσικά και θα ήταν δύσκολο στην αρχή, αλλά τελικά θα ήταν απλά «ο τρόπος διατροφής μας». Αυτός είναι ο τρόπος που πρέπει να τρώμε για να είμαστε υγιείς. Υπάρχουν αρκετά θέματα υγείας που μας αναγκάζουν να προσαρμόσουμε τον τρόπο διατροφής μας, μόνιμα.Μερικά άτομα μπορεί να έχουν προδιάθεση για διαβήτη. Δεν είναι ευχάριστο να διαπιστώσουμε ότι το σώμα μας χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή για να είναι υγιές. Αλλά αυτό ισχύει για τους περισσότερους ανθρώπους και καθώς μεγαλώνουμε, γίνεται σίγουρα πιο αναγκαίο.

Το θετικό είναι ότι μόλις αποδεχτούμε ότι το σώμα μας έχει «ειδικές ανάγκες», μπορούμε να κάνουμε κάτι γι 'αυτό. Κάτι που κοστίζει πολύ λίγα χρήματα, δεν περιλαμβάνει χειρουργική επέμβαση ή φάρμακα και δεν έχει οδυνηρές διαδικασίες.

3. Μετατρέπουμε τις αγαπημένες μας συνταγές, σε χαμηλών υδατανθράκων

Αν η χαμηλή σε υδατάνθρακες διατροφή σας φαίνεται πολύ λιτή, τότε καλό είναι να βάλετε λίγο ενδιαφέρον, τροποποιώντας πολλές από τις αγαπημένες σας συνταγές σε χαμηλών υδατανθράκων.

4. Βρίσκουμε λίγους απλούς κανόνες που θα ακολουθούμε

Οι κανόνες είναι πολύ χρήσιμοι όταν επιλέγουμε τι θα φάμε. Όχι μόνο απλοποιούν τις επιλογές τροφίμων, αλλά όσο περνάει ο καιρός μπορεί να γίνουν μέρος της διατροφικής μας ταυτότητας. Οι καλύτεροι κανόνες είναι αυτοί που φτιάχνουμε οι ίδιοι για τον εαυτό μας, που έχουν νόημα για εμάς.
Χρήσιμες οδηγίες.
- Αντιμετωπίζουμε τη ζάχαρη ως εθιστική ουσία
- 'Αμυλο = Ζάχαρη
- Τρώμε πολλά μη αμυλούχα λαχανικά
- Εξισορροπούμε τα γεύματα με τον κανόνα "Πρωτεΐνη, Λίπος, Φυτικές ίνες"
- Θέτουμε λίγους και απλούς κανόνες
- Μαθαίνουμε τεχνικές απλής μαγειρικής

Δεν χρειάζεται να γίνουμε σεφ, αλλά με απλές τεχνικές μαγειρικής πολλά νόστιμα γεύματα μπορούν να παρασκευαστούν μέσα σε λίγα λεπτά.

5. Βγάζουμε από το λεξιλόγιο μας τους όρους "παρασπονδία" και "χάλασα τη δίαιτα"

Αυτό είναι το πιο σημαντικό από όλα! Ακόμα και όταν μια διατροφή χαμηλή σε υδατάνθρακες γίνει απλά ο "τρόπος που τρώμε", μπορώ συνειδητά μια φορά στο τόσο να φάω μια νορμάλ ποσότητα από το αγαπημένο μου πλούσιο σε υδατάνθρακες τρόφιμο και να εξακολουθώ να είμαι στο πλαίσιο της διατροφής μου. Δεν σημαίνει αυτό ότι έκανα "παρασπονδία" ή ότι "χάλασα τη δίαιτα"; Φυσικά και όχι!

6. Εξακολουθώ να βρίσκομαι σε μια διατροφή χαμηλών υδατανθράκων ως τρόπο ζωής

Αυτό σημαίνει πως υπάρχει χώρος για ευελιξία σε οποιοδήποτε τρόπο διατροφής. Φυσικά, θέλει προσοχή γιατί αν είμαστε υπερβολικά ευέλικτοι μπορεί να οδηγήσει σε έντονες επιθυμίες για ακατάλληλα τρόφιμα, αύξηση βάρους ή να νιώσουμε δυσάρεστα με το σώμα μας. Όταν συμβεί αυτό, δεν υπάρχει λόγος να μας πιάσει υστερία, ενοχές ή αυτοκριτική. Απλά θέλαμε να εξερευνήσουμε ένα πλαϊνό μονοπάτι και πρέπει να επανέλθουμε πίσω στον τρόπο διατροφής μας!

24.50 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΠΟΤΑΚΙΑ
69.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
ΠΑΙΔΙΚΑ ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ ΜΠΟΤΑΚΙΑ
36.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Βιβλίο Κουκλόσπιτο - The Tiny Dollhouse
16.95 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Παιδική φόρμα
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Θέλετε να αλλάξετε τα μαλλιά σας; Πάρτε ιδέες από διάσημες κυρίες της showbiz

Θέλετε να αλλάξετε τα μαλλιά σας; Πάρτε ιδέες από διάσημες κυρίες της showbiz

Συνήθως, μετά το τέλος του καλοκαιριού, κάνουμε μία επίσκεψη στο κομμωτήριο για…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Shiloh Jolie - Pitt: Όσο μεγαλώνει είναι ολόιδια ο μπαμπάς της (photos)

Shiloh Jolie - Pitt: Όσο μεγαλώνει είναι ολόιδια ο μπαμπάς της (photos)

Πλέον, δεν έχουμε καμία αμφιβολία. Η Shiloh και ο Brad Pitt είναι…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Από το θηλασμό στο μπιμπερό: 8 «μυστικά» για να γίνει εύκολα η μετάβαση

Από το θηλασμό στο μπιμπερό: 8 «μυστικά» για να γίνει εύκολα η μετάβαση

Και ήρθε η ώρα εκείνη, που το μωρό σας από το θηλασμό…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Μία μαμά στέλνει γράμμα στη δασκάλα και της εξηγεί γιατί η κόρη της αργεί στο σχολείο

Μία μαμά στέλνει γράμμα στη δασκάλα και της εξηγεί γιατί η κόρη της αργεί στο σχολείο

Τα πρωινά από το ξύπνημα των παιδιών μέχρι την ώρα που θα…
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης