«Πασχαλινό τραπέζι: Η επόμενη μέρα!», από τη διατροφολόγο Ευσταθία Παπαδά

«Πασχαλινό τραπέζι: Η επόμενη μέρα!», από τη διατροφολόγο Ευσταθία Παπαδά

Το Πάσχα πέρασε και ελπίζω να περάσατε όμορφα με τους δικούς σας ανθρώπους. Όλοι «ξεφύγαμε» διατροφικά και οι ατασθαλίες μας ήταν αρκετές λόγω της ημέρας.

«Πασχαλινό τραπέζι: Η επόμενη μέρα!», από τη διατροφολόγο Ευσταθία Παπαδά

Το πασχαλινό τραπέζι είναι άλλωστε πλούσιο σε κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη λόγω των διαφόρων κρεάτων και των αυγών, αλλά και πλούσιο σε ζάχαρη λόγω των παραδοσιακών τσουρεκιών και κουλουριών.

Τι πρέπει λοιπόν να κάνετε την επόμενη ημέρα για να μην δείτε το βάρος σας να ανεβαίνει;

Προσέχετε τα εδέσματα που έχουν απομείνει από την προηγούμενη. Αν σας περισσέψει αρκετό φαγητό, μοιράστε το σε συγγενείς και φίλους προκειμένου να μην μπαίνετε σε πειρασμό.

• Την επόμενη ημέρα μαγειρέψτε κάτι ελαφρύ, όπως μία σούπα με λαχανικά προκειμένου να μην «φορτωθείτε» με περιττά λιπαρά. Μία σαλάτα με ποικιλία λαχανικών είναι επίσης μία εξαιρετική επιλογή.

• Για το βράδυ, ένα κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλών λιπαρών κι ένα φρούτο ή γάλα χαμηλών λιπαρών με δημητριακά είναι αρκετά ελαφριές προτάσεις.

• Τις επόμενες ημέρες επανέλθετε κανονικά στο διατροφικό σας πρόγραμμα. Ενισχύστε την κατανάλωση λαχανικών και φρούτων και μην ξεχνάτε επίσης να ενυδατώνεστε καλά.

Μην παραλείπετε γεύματα προκειμένου να χάσετε πιο γρήγορα τα κιλά των εορτών. Το μόνο που θα καταφέρετε με την πολύωρη νηστεία θα είναι να πεινάτε περισσότερο κατά το κυρίως γεύμα προσλαμβάνοντας έτσι περισσότερες θερμίδες.

Μην ξεχνάτε την άσκηση! Πολλές φορές είναι αυτή που θα σας «σώσει» βοηθώντας σας να καταναλώσετε τις παραπανίσιες θερμίδες που προσλάβατε. Αν δεν έχετε χρόνο για κάποια οργανωμένη φυσική δραστηριότητα, ακόμη και το περπάτημα μπορεί να σας βοηθήσει.

Περιμένω τις απορίες και τις ερωτήσεις σας εδώ!

Ευσταθία Παπαδά
Διαιτολόγος-Διατροφολόγος, M.Sc., Ph.D. (Cand)
Πτυχιούχος Χαροκοπείου Πανεπιστημίου &
University College London (UCL)
Υποψ. Διδάκτωρ Χαροκοπείου Πανεπιστημίου
e-mail: efpapada@gmail.com 

179.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Smart Trike Τρίκυκλο Folding 700 Red (5500500)
11.99 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
4M Κάρτες Με Κέντημα-Κατασκευή (04626/4M0384)
107.90 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Just Baby Ποδήλατο Spin 2440 Red
16.00 €
ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ
Djeco Κατασκευή -πλέξιμο κούκλα
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Φωτογραφίες που αντικατοπτρίζουν την ομορφιά της εγκυμοσύνης (pics)

Φωτογραφίες που αντικατοπτρίζουν την ομορφιά της εγκυμοσύνης (pics)

Η περίοδος της αναμονής για μια γυναίκα που περιμένει να γίνει μαμά,…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Το υιοθετημένο μου παιδί - Πότε πρέπει να του μιλήσω για τους βιολογικούς του γονείς;

Το υιοθετημένο μου παιδί - Πότε πρέπει να του μιλήσω για τους βιολογικούς του γονείς;

Πολλοί γονείς που έχουν υιοθετήσει κάποιο παιδί βιώνουν έντονους προβληματισμούς για το…
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Νηστεία και δίαιτα: Διατροφικό πλάνο μίας εβδομάδας για να χάσετε κιλά νηστεύοντας

Νηστεία και δίαιτα: Διατροφικό πλάνο μίας εβδομάδας για να χάσετε κιλά νηστεύοντας

Νηστεία και δίαιτα μαζί; Κι όμως! Εκμεταλλευτείτε τη Σαρακοστή και χάστε κιλά!
Διάβασε τη συνέχεια
ΔΙΑΒΑΣΕ ΣΤΟ MOTHERSBLOG
Τα 10 λάθη που κάνουμε ως γονείς και δεν το καταλαβαίνουμε

Τα 10 λάθη που κάνουμε ως γονείς και δεν το καταλαβαίνουμε

Τα κάνουμε όλοι οι γονείς αυτά τα λάθη!!!
Διάβασε τη συνέχεια
MOTHERTOOLS
novalac-logo
Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η εγκυμοσύνη σας ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Η ανάπτυξη του εμβρύου ανά εβδομάδα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Το μωρό σας μήνα με το μήνα

Υπολογισμός Σύλληψης & Ωορρηξίας

Εξετάσεις

Εξετάσεις

Θηλασμός

Θηλασμός

Μαιευτήριο

Μαιευτήριο

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Ημερομηνία Υπολογισμού Τοκετού

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

Υπολογισμός Εβδομάδας Κύησης

× Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τους Όρους Χρήσης