To καινοτόμο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Οικονομία: γνώση… με αξία!» αποκτά διαδικτυακή διάσταση!

Σε συνέχεια της επιτυχημένης πορείας των δέκα χρόνων υλοποίησής του σε Δημοτικά Σχολεία, το καινοτόμο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Οικονομία: γνώση με αξία» αποκτά διαδικτυακή διάσταση.

To καινοτόμο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Οικονομία: γνώση… με αξία!» αποκτά διαδικτυακή διάσταση!

Αξιοποιώντας την εμπειρία και το υλικό που συγκεντρώθηκε όλα αυτά τα χρόνια, το Ελληνικό Παιδικό Μουσείο με την υποστήριξη της Citi, σχεδίασε το νέο ψηφιακό παιχνίδι www.oikonomiagnosimeaxia.gr , με βάση το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που παρακολουθούσαν οι μαθητές στις σχολικές τάξεις.

Το νέο ψηφιακό παιχνίδι οικονομικής εκπαίδευσης είναι ειδικά διαμορφωμένο για οικογένειες με παιδιά ηλικίας 6-12, ώστε να παίξουν παρέα, να συνεργαστούν και να ανταλλάξουν εμπειρίες και γνώσεις. Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα σε όλα τα μέλη της οικογένειας να εξοικειωθούν με βασικές οικονομικές έννοιες που επηρεάζουν την καθημερινή τους ζωή και διαμορφώνουν την καταναλωτική τους συνείδηση.

Στο site του νέου ψηφιακού παιχνιδιού οικονομικής εκπαίδευσης, www.oikonomiagnosimeaxia.gr , παρουσιάζεται η μικρογραφία μίας όμορφης γειτονιάς. Τα παιδιά μπορούν να πλοηγηθούν στα καταστήματα της γειτονιάς, όπως το σχολείο, το φούρνο, το Supermarket, το βιβλιοπωλείο, το σπίτι αλλά και την Υγειονομική υπηρεσία, και να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στα εκπαιδευτικά παιχνίδια κάθε καταστήματος.

Όπως και στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που παρακολουθούσαν οι μαθητές στις τάξεις των σχολείων τους, το περιεχόμενο του προγράμματος προσαρμόζεται στην ηλικία των μαθητών:

• Για τους μαθητές Α΄& Β΄ Δημοτικού το πρόγραμμα εστιάζει στην κατανόηση και τον διαχωρισμό της «ανάγκης» από την «επιθυμία».
• Για τους μαθητές Γ΄& Δ΄ Δημοτικού το πρόγραμμα δίνει βάση στο τι πρέπει να προσέχουμε σε ένα προϊόν ως υπεύθυνοι καταναλωτές.
• Για τους μαθητές Ε΄& ΣΤ΄ Δημοτικού το πρόγραμμα επικεντρώνεται στον εντοπισμό διεθνών και εγχώριων οικονομικών προβλημάτων και στην πρόταση ενεργειών για την ευαισθητοποίηση και κινητοποίηση της κοινωνίας.

Παράλληλα, το οικογενειακό πρόγραμμα «Οικονομία: γνώση με αξία» ξεκίνησε να υλοποιείται στον χώρο του Παιδικού Μουσείου, στο τέλος Μαρτίου του 2015 και θα υποδέχεται τις οικογένειες που ενδιαφέρονται να το παρακολουθήσουν, κάθε Σαββατοκύριακο έως και το τέλος Ιουλίου του 2015. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι οικογένειες έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν και να αξιοποιήσουν ενότητες του νέου ψηφιακού παιχνιδιού οικονομικής εκπαίδευσης ώστε να συνεχίσουν να παίζουν και στο σπίτι.

Mε τη δημιουργία του ψηφιακού παιχνιδιού και του οικογενειακού προγράμματος «Οικονομία: γνώση με αξία», επιδιώκεται η περαιτέρω εξυπηρέτηση των αναγκών της κοινωνίας για οικονομική εκπαίδευση. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος στο σχολικό περιβάλλον, το πρόγραμμα επιθυμεί να έρθει κοντά στο οικογενειακό περιβάλλον, μέσα στο οποίο λαμβάνουν χώρα καθοριστικές ζυμώσεις ως προς διαπαιδαγώγηση των συνειδητοποιημένων καταναλωτών, είτε αυτοί είναι παιδιά είτε είναι ενήλικες.

Περισσότερες πληροφορίες:

CITI
Η Εταιρική Υπευθυνότητα αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του επιχειρηματικού μοντέλου της Citi διεθνώς. Όλες οι δράσεις επικεντρώνονται σε έναν απλό, αλλά δυναμικό στόχο: να προσφέρουν τη δυνατότητα στους ανθρώπους να διαμορφώνουν δυναμικά τη ζωή τους, τις επιχειρήσεις τους και τις κοινότητες όπου ζουν. Αυτός ο στόχος περιλαμβάνει, εκτός από τη χρηματοδότηση της οικονομικής προόδου, και την ενίσχυση της κοινωνικής και περιβαλλοντικής προόδου. Στην Ελλάδα, η Κοινωνική Προσφορά της Citi βασίζεται στους πυλώνες της Οικονομικής Εκπαίδευσης, του Εθελοντισμού, του Περιβάλλοντος και του Φιλανθρωπικού Έργου. Το πρόγραμμα Οικονομία, γνώση με αξία χρηματοδοτείται από το Citi Foundation.

H Citi στην Ελλάδα: Η Citi εγκαταστάθηκε στην Ελλάδα το 1964 αρχικά για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της Ναυτιλίας και του Τομέα των Μεγάλων Επιχειρήσεων (Corporate). Σήμερα διατηρεί ηγετική θέση στη χώρα στους τομείς εταιρικών και επενδυτικών υπηρεσιών, παγκόσμιων υπηρεσιών συναλλαγών, θεματοφυλακής, αναδοχής ελληνικών ομολόγων, αγορών συναλλάγματος, εμπορευμάτων και παραγώγων.

Citi: Η μητρική εταιρεία Citi είναι μία τράπεζα παγκόσμιου βεληνεκούς και κύρους με 200 εκατομμύρια πελάτες, με παρουσία και αρμοδιότητες σε περισσότερες από 160 χώρες. Η Citi παρέχει μία ευρεία σειρά χρηματοοικονομικών προϊόντων και υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένης της λιανικής τραπεζικής και των πιστωτικών, εταιρικών, επενδυτικών υπηρεσιών, των υπηρεσιών θεματοφυλακής, παγκόσμιων συναλλαγών και διαχείρισης κεφαλαίου για ιδιώτες, εταιρείες, κυβερνήσεις και οργανισμούς.

Για επιπλέον πληροφορίες: www.citigroup.com | Twitter: @Citi | YouTube: www.youtube.com/citi | Blog: http://blog.citigroup.com | Facebook: www.facebook.com /citi | LinkedIn: www.linkedin.com/company/citi

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
To Ελληνικό Παιδικό Μουσείο ιδρύθηκε το 1987 στην Αθήνα και είναι μη κερδοσκοπικό σωματείο που επιδιώκει εκπαιδευτικούς και πολιτιστικούς σκοπούς. Βασικός σκοπός του σωματείου είναι να βοηθήσει όλα τα παιδιά, από την προσχολική τους ηλικία, να αναπτύξουν όλο τους το δυναμικό, ώστε να γίνουν πολίτες, οι οποίοι με σεβασμό για την ατομικότητά τους θα αποκτήσουν κοινωνική συνείδηση και την αίσθηση της ανάγκης να συμβάλλουν στην κοινότητα που ζούνε. Παράλληλα, το 1994 δημιούργησε το Παιδικό Μουσείο που λειτουργεί με τη συνεργασία του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού & Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων.

© 2012-2024 Mothersblog.gr - All rights reserved